MegaraPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanRuang pasaran industri semasa sangat besar

  • masa pelepasan:2024-04-08 15:30:44
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:262
  • Penerangan pantas:

    Megara,Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia

Kandungan artikel

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik,MegaraPengubah distribusi tenggelam minyak, konsumsi kuasa kilang pemprosesan semua terhubung dengan bekalan kuasa tukar kV diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu, yang diubah menjadi tenaga elektromagnetik tegangan bawah melalui pengubah.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

TemaKol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip


MegaraPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanRuang pasaran industri semasa sangat besar



Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

Banyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Kilang pengubah kuasa

Risiko kualitiPengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.


MegaraPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanRuang pasaran industri semasa sangat besar



konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan,MegaraPengubah jenis minyak 315 KVA, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Konsultasi terakhirKawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Penukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal

MegaraMaklumat produk lain
  • KobuletiHarga pengubah 1000 KVAProsedur operasi untuk pemasangan dan pembongkaran peralatan mengangk

    KobuletiHarga pengubah 1000 KVAProsedur operasi untuk pemasangan dan pembongkaran peralatan mengangk

  • VasaPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingArahan pembaikan dan penyelenggaraan

    VasaPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingArahan pembaikan dan penyelenggaraan

  • VasaAngkat dan turunkan jambatan naikStatus diagnosis kesalahan pergerakan

    VasaAngkat dan turunkan jambatan naikStatus diagnosis kesalahan pergerakan

  • AnguoJembatan penerbangan tetap hidraulikCara memilih pengeluaran

    AnguoJembatan penerbangan tetap hidraulikCara memilih pengeluaran

  • AnguoPembuat bimbit jambatan naik hidraulikSejarah pembangunan industri

    AnguoPembuat bimbit jambatan naik hidraulikSejarah pembangunan industri

  • AnguoPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaApa itu industri

    AnguoPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaApa itu industri

  • TsqaltuboHarga pengubah 200 KVAKekuatan hasil

    TsqaltuboHarga pengubah 200 KVAKekuatan hasil

  • BezierPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingMemberi perkhidmatan peningkatan teknikal

    BezierPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingMemberi perkhidmatan peningkatan teknikal

  • segera:Peringatan: Maklumat MegaraPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanRuang pasaran industri semasa sangat besar memberi anda MegaraPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanRuang pasaran industri semasa sangat besar oleh syarikat kami, perkhidmatan MegaraPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanRuang pasaran industri semasa sangat besar dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MegaraPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanRuang pasaran industri semasa sangat besar, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MegaraPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanRuang pasaran industri semasa sangat besar. MegaraPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanRuang pasaran industri semasa sangat besar di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MegaraPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanRuang pasaran industri semasa sangat besar, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!